.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري آدم رباي 200 ميليون ريالي در گرگان

کارآگاهان پليس آگاهي استان گلستان با استفاده از شگردهاي خاص پليسي موفق شدند دو آدم ربا را که اقدام به ربايش پسر بچه هشت ساله کرده بودند در کمتر از چند ساعت دستگير کنند.

رئيس پليس آگاهي استان گلستان روز سه شنبه درباره جزئيات اين خبر گفت: در پي ربايش پسر بچه اي هشت ساله به نام "پوريا" حين رفتن به مدرسه در گرگان، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي با توجه به حسايت موضوع بلافاصله وارد عمل شده و با آرامش دادن به خانواده وي و ارائه آموزش هاي لازم اقدام به جمع آوري اطلاعات اوليه کردند.
سرهنگ "داوود سلطاني" ادامه داد: پدر پسربچه به مأموران عنوان کرد که پسرم همانند هر روز ساعت 6 و 30 دقيقه صبح با سرويس از منزل به مقصد مدرسه خارج شد و ساعتي بعد طي تماس تلفني توسط مردي ناشناس و تقاضاي 200 ميليون ريال وجه نقد از ربايش او با خبر شديم.
وي افزود: با دريافت اين اطلاعات و برقراري تماس تلفني ديگر از سوي آدم رباها و درخواست مبلغ مورد نظر و همچنين سرنخ هاي به دست آمده از طريق منابع مردمي، مبني بر حمل پسر بچه مورد نظر توسط يک دستگاه خودروي پيکان، بلافاصله مأموران وارد عمل شده و يکي از متهمان به نام "م - ش" را در يک اقدام ضربتي دستگير کردند.
وي اضافه کرد: با دستگيري نامبرده همدست وي که "د - الف" نام داشت نيز شناسايي و کودک ربوده شده در کمتر از چند ساعت به آغوش خانواده اش بازگشت.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهمان دستگير شده پس از شناسايي توسط پسر بچه ربوده شده ضمن تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.628 seconds.